.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله رایانه‌ای به پایگاه‌های اینترنتی ۴۰ شرکت بزرگ صهیونیستی
حمله رایانه‌ای به پایگاه شرکت خدمات رایانه‌ای Signature-IT در فلسطین اشغالی، موجب اختلال در فعالیت‌های اینترنتی ده‌ها شرکت دیگر در اراضی اشغالی شد.
حمله رایانه‌ای به پایگاه‌های اینترنتی ۴۰ شرکت بزرگ صهیونیستی

طبق گزارش روزنامه العربی الجدید، حمله رایانه‌ای به شرکت Signature-IT که از شرکت‌های پشتیبانی و خدمات اینترنتی است، واکنشی به حمله وحشیانه رژیم اشغالگر به نوار غزه است که موجب شد تا ده‌ها شرکت از جمله شرکت هوم سنتر (Home Center) و کراویتز (Kravitz) شاهد اختلال در خدمات اینترنتی خود باشند تا جایی که روز یکشنبه فروشگاه‌های اینترنتی وابسته به هوم سنتر و کراویتز قادر به فعالیت نبودند.

 

پایگاه اینترنتی کالکالیست در اسرائیل نوشت، مسدود شدن پایگاه‌های اینترنتی ده‌ها شرکت در اسرائیل نتیجه حمله رایانه‌ای مستقیم به این شرکت‌ها نبود بلکه سرور‌های شرکت Signature-IT که خدمات دهنده شرکت‌های دیگر محسوب می‌شود مورد حمله قرار گرفت و آسیب‌های جدی دید.

 

منابع وابسته به شرکت Signature-IT خبردادند، حدود ۴۰ شرکت در این حمله آسیب دیدند که بسیاری از آن‌ها در حوزه تجارت الکترونیک فعالند. از جمله شرکت‌های آسیب دیده در این حمله چند شرکت بزرگ اقتصادی مثل شرکت ایکیا اسرائیل، کیتر، شتراوس، یونیلفر، تنووا ... و چند وزارتخانه مثل وزارت بهداشت و وزارت کار و امور اجتماعی است.

 

مهاجمان موفق شدند به فهرست الکترونیکی ذخیره شده در سرور‌های شرکت دست پیدا کنند و پیام‌هایی را در حمایت از فلسطینیان منتشر کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.